FANDOM

Ar tu ieškojai Abrahamo Simpsono I?

  1. PERADRESAVIMAS Šablonas:Personažas
"Aaa!"
―Senelio posakis

Abrahamas "Eibas" Džei-džebedajus II, taip pat žinomas kaip "Senelis Simpsonas", arba tiesiog "Senelis" (gimęs gruodžio 12) yra Simpsonų šeimos patriarhas, Homerio Simpsono, Herberto Powelo ir Abės tėvas ir Barto, Lizos, ir Mėgės Simpson senelis. Eibas yra I ir II  pasaulinio karo veteranas, kurį vėliau Houmeris išsiuntė į Springfildo Pensininkų Pilį. Jis yra žinomas dėl jo ilgo, vijoklinimo, ir dažnai yra netikslus istorijų ir bendrai nekompetencingas.

Biografija Redaguoti

Beveik visą Senelio biografijos informaciją tiekia pats. Daugelis jo pasakojimų atrodo yra beprotiškai netisklūs, dažnai fiziškai ar istoriškai neįmanoma, ir kartais nesuderinimas net tarpusavyje, o tai rodo, kad Eibas yra senatvinė dimensija (nors jo reakcija į Barto reakcija į vieną iš jo pasakojimų reiškia, kad jis žino, kad jis yra nesuderinamas). Kaip, pavyzdžiui, visa pateikta informacija yra teisinga su druskos grūdais. Jis yra akmens katerių, mūrininkų ir komunistų narys, taip pat yra dėl kažkokių priežasčių gėjų ir lesbiečių alijanso narių prezidentas. Be to, jis kenčia nuo sporadinių narkolepsijų išpuolių.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki